CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, August 1, 2010

Jalan2 ke Serikin dan Hari Keluarga PULAPOL

Ini bukan cite arini tp cite smlm..hehe..alkisah aku ngan family n kwn aku sekeluarga gak g ke Serikin yg terletak di daerah Bau..tujuannya adalah untuk shopingggggggg!!!..BKN SHOPING AR,BLI BRG PENTING JE..Serikin ni tkenal ngan barang2nya yg murah seperti tikar Sarawak,periuk belanga,baju bajan(ada ke??) n byk lg..xabis 1ari klu aku tulis semua..rata2 yg melancong ke Sarawak ni xsah klu x gi Serikin..klu dari umah aku dlm 1jam perjalanan..jauh la gak..gambar pon bnyak xamik coz tuan umah sibuk membelek itu ini..tgk jela apa yg ada k..jgn meluat sudah..



Asal aku amik gbr cina ni plak??aku nk amik gbr kedai baju daa..


Selipar pon ada daa...


Ayahhh..jomla jln2 lg..



Nilah tikar Sarawak yg aku cr2..HOOREYY!!(hee)



Si kecik bgaya bosan dgn brg2 hasil rembatan Mama..hehehe..


Balik daru Serikin singgah ke Gua Angin tapi budak masing2 sudah tido jadi dapat tgk signboard luar je..huhu..kami pon belalu balik..sampai ke Pulapol nk kena g Hari Keluarga plak bagi mghabiskn kupon RM20 yg tpaksa kami beli..so beli makanan jela..hari pon da petang banyak makanan dan barang habisss..gambar xdak ye..

0 kwn-kwn Z@ a.k.a MamaSara bagi komen: